4 augusti - Det blev bad

Jag och Klara vaknade ungefär samtidigt, runt 10, idag. Jag duschade, hon åt frukost. Hon duschade, jag åt frukost. Sedan vaknade Kelly vid 11, precis som igår. Då packade vi ihop och åkte och plockade upp Ayden och Michelle, på vägen till Kellys syster (som jag inte kommer ihåg vad hon heter :S).
Systern bor i en liten lägenhet med sin son David och de har en gemensam pool i området. Där var vi och badade och solade idag från klockan 1 till klockan 4.
Det var första gången jag träffade Michelle, Kellys älsta dotter och Aydens mamma. Vi sa ingenting till varandra, bara hej och hej då...
Annars var det väldigt trevligt där! Fin, djup pool. Och det var en perfekt dag att åka också. Det var så sjukt varmt!!! Man orkade inte ligga och sola särskillt länge innan man var tvungen att hoppa i poolen igen.
Jag och Klara kastade lite boll med David, som jag tror är runt 12. Gullig kille. Han fyller år nästa helg så vi kanske ska med och fira honom på någon restaurang. :)
'

Jag ligger och solar
'

Klara, Kelly, Ayden och Michelle
'

Klara, jag och David
Fotograf: Kelly
'

Bikiniranden på min axel efter en dag i solen
'
Vid 4 lämnade vi och då var det super varmt ute, så vi åkte förbi något ställe i stan som sålde jordgubbs och ananas shakes (och annat). Alla tog varsin ananas shake. Kylan i den behövdes.. Det Var Varmt!
'

Jag med en ananas shake
'
Sedan åkte vi hem, tog det lugnt i en timme, sen kom Scott hem. Och då bar det iväg på andra äventyr, vilket jag skriver om imorgon för det är sent och jag ska upp tidigt imorgon för att gå i kyrkan. Det blir spännande att se hur det är!
'
(Jag måste göra en namnlista på folk jag skriver om här på bloggen, så ni fattar vad och vem jag pratar om och i vilket sammanhang.)
'
Puss, kram och god natt!

Kommentarer
Postat av: Clara

Visste du att värdsystern skulle stanna? För jag kommer inte ihåg attdu sa det:p men gud vad br att du får sällskap:D och skulle inte h mågot emot tt hoppa i polen jag med ;)

2012-08-05 @ 09:15:52
URL: http://clarahednert.tumblr.com
Postat av: Mikaela

Haha kommentaren ovan är från mig -mikaela (inte clara) jag glömde ändra mitt namm puss på dig<3

2012-08-05 @ 09:17:34
Postat av: Annika J

Kul att du har så mycket att skriva om:) härligt med poolbad! När börjar skolan.......

2012-08-05 @ 11:55:55
Postat av: Pappa T

Sweet Amanda!

Nice to follow your days...

When will school start?

2012-08-05 @ 15:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0