8 augusti - Stor glass och skolhandling

Idag började skolan på riktigt kan man säga. Vi jobbade på ordentligt på alla lektioner. Fick läxa tills imorgon att göra klart det vi höll på mig i World History och att läsa så mycket jag hann i kapitel 3 i MS Studies.
Lunch var tacos, natchochips med köttfärs och någon konstig risröra. Både idag och igår delade jag och Klara, för man hinner ändå bara äta upp max hälften på 20 minuter, där man måste stå i kö mer än hälften om man inte springer till kafeterian.
'
I kafeterian
'
Biologin var svår att hänga med på idag. Man skulle skriva av Ms. Edwards PP man jag var långt från klar när hon bytte bild. Tror inte det var jätteviktigt så jag klarar mig nog.
Engelskan var inte lika illa som igår men ändå... Illa! :/ Ms. Scott är inte trevlig.
'
Efter skolan, som idag slutade 1:15, gick jag och Klara till the Office och frågade om det fanns möjlighet att vi kunde gå med i volleyball laget. Hon kunde inte svara på det direkt men hon skulle kolla upp det så vi ska gå tillbaka imorgon.
'
Kelly hämtade oss och när vi kom hem var hennes bästa vän Kay där med sitt barnbarn och Ayden. Jag och Klara satt i soffan för att vara lite sociala med Americanerna. ;) Det var lite roligt för bebisarna sprang runt och mormödrarna sprang efter och låg på golvet och gömde sig bakom soffan och... Jag vet inte vad. Haha.
'
Sedan skulle vi åka till Walmart och handla skolgrejer. På vägen lämnade vi av Ayden, sen frågar Kelly om vi vill ha en sån shake som vi drack efter vi hade varit och badat, för hon ville ha en. Vi sa att det var bra. Då sa hon att dom hade glass också. Det blev 2 glassar med snickers och 1 med oreo i size small (som är som svenska medium) men dom kom ut med 3 large. Jag och Klara åt upp hälften av våra. :P
Wal*mart gick Kelly och handlade mat och vi gick och kollade på skolgrejer vi behövde. För mig blev det en turkos pärm (alla studenter har pärmar i skolan här) och en skrivbok.
'
Ayden somnade direkt i sin bilstol
'
Till middag blev det traditionell köttfärssås och spagetti, det var gott.
Precis när vi ätit upp kom Kellys brorsdotter, Adrian, förbi. Hon var en trevlig 19åring, men vi pratade inte så mycket. Hon ska vara med på brölloppet.
'
World History läxan är klar nu och jag är klar med datorn efter det här. Så nu ska jag göra mig i ording, ta en dusch, läsa lite MS Studies och sedan SOVA! :)
'
Good night, sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Pappa T

Full fart!

2012-08-10 @ 06:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0