Andra dagen

Idag sov jag ganska länge sedan efter lunch åkte jag och Kelly Jo (värdmamma) till Walmart, USAs kändaste supermarket, jättestort och man kan hitta allt där.
När jag kom hem packade jag upp alla väskor så nu ligger alla mina kläder i lådor :)
'
WAL*MART
'

Detta är huset där jag kommer bo i ett år nu
'
'
Solnedgång
'

Mer än dubbelt så varmt här!
Min värdmamma klagar en del på värmen, men jag njuter än så länge.
'

Min anslagstavla,
där AMANDA och ett papper med alla nummer jag kommer behöva redan hängde när jag kom.
Nu har jag fått upp ett brev från Rakel och ett vykort som det står Lucys adress på,
men det får hänga och vara fint ett tag innan det skickas tillbaka till Sverige.
'
Det var vad jag hade att bjuda på idag! Nu ska jag sova och imorgon ska jag och Scott (värdpappa) åka och typ shoppa lite ;)
'
Bye
'

Kommentarer
Postat av: Annika J

Nice house and weather (temperature). Just for now we are sitting in an outside bar with the sunset over Stockholm! Temp 19 Celsius! Say hello to Elvis birthplace from us! Hugs and kiss

2012-08-01 @ 19:18:51
Postat av: Pappa T

Enjoy everything!

Everybody says HI

2012-08-02 @ 07:31:40
Postat av: lucy

yeaah tog plats på anslagstavlan redan första dagen haha :D faan vad skönt med värmen inte alls avis.... ;)

2012-08-10 @ 10:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0