Bilder och ett packet

Lite bilder blir det idag för jag orkar inte skriva
'
Som jag sa tidigare kollade jag på High School Musical igår när jag pluggade
'

Gårdagens frukost kändes väldigt amerikansk
'

Lite matte-plugg i sängen
'

Idag utmanade jag skolans dress code lite med see-through t-shirt + nästan magtröja
Ingen sa något om det men hade min mattelärare varit här idag hade jag nog blivit tillsagd. Igår berättade hon nämligen att hon sagt till en 9th grade med see-through tröja att hon absolut inte kunde ha det, anledningen var att ingen vill se någons "belly button" ;)
'

Ett packet, till mig? Spännande!
'
Detta kom i packetet:

Fina bilder på  familjen
'

Godis, brev och Gröna Lund nyckelring med kort på familjen, som jag nu satt min husnyckel på
'

Fint brev från kära mamma
'

Fixade med anslagstavlan så den blev fin, prydd med alla fina saker jag fått
'

Åter igen min kära familj! <3
'
Jag har också fått en fråga om vad mina värdföräldrar jobbar med.
Min värdmamma jobbar natt på ett vårdhem med folk som inte klarar att ta hand om sig själva, pga tex ålder eller att dom varit med i en olycka eller så.
Min värdpappa jobbar ibland natt, ibland dag på Mississippi Steel Processing, där de tillverkar stålrullar som ser ut som gigantiska toapappaersrullar av stål (ungefär så Scott beskrev det). Här kan ni läsa om det: http://www.mssteelpro.com/
'
Det var allt från mig denna dag
Nätti

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Heej Amanda!!

Det är roligt att få paket ;P Vilken fin anslagstavla du har, vi ska nog göra en likadan till Julia (vår utbytesstudent)!

Hejdå syster!

2012-08-16 @ 16:05:19
Postat av: Viola

Hey sister :)

I hope everything still is good and that the school worked out the way you planed :) didn't Scott worked whith music???



// viola

2012-08-16 @ 17:29:05
Postat av: Pappa T

Great reading again + pictures. Next time we mail a package - what is the most you would like..?

2012-08-17 @ 00:52:50
Postat av: totte E

vilka fina foton du tar och lägger ut ;)

Så du äter frothloops (jag visste att du gillade dom ;P)

Kul att få brev så där :D

2012-08-18 @ 00:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0