Godis och lite annat

SodaPops, fruktnappar, kolanappar, Tutti Frutti Passion och Ahlgrens bilar
SodaPopsen kom i paketet jag fick härrom dagen, napparna köpte jag innan jag åkte och Tutti Frutti och bilarna fick jag av mamma innan jag åkte
'


Insåg nog inte från början hur mycket Marabou det faktiskt var jag tog med...
Har dessutom redan gett bort tre stycken här
Inte konstigt att min väska hade övervikt
Men vad ska man göra när man vinner 2 kg choklad en vecka innan man ska åka ivåg i ett år?
'

Chokladen vi köpte igår
'
Tack så mycket för paketet kära familj! Kan skamset meddela att SodaPopsen redan är borta... Åt upp allihopa idag :$ Det var helt rätt val av godis att skicka! Det var nämligen det enda godiset som jag ville ha med mig men inte hann köpa. Åter igen, Tack! Det var uppskattat. :)
'
Sedan glömde jag också säga att Scott också jobbar med musik, när jag svarade på frågan om vad mina värdföräldrar jobbar med.
Scott är bandmanager för ett band som heter CashBox. Han känner också väldigt många inom musikbranchen, några ganska kända, tror jag.
Detta är i alla fall min favoritlåt av CashBox:
'
'
Lyssna och njut ;)

Kommentarer
Postat av: Pappa T

Yummy!

Anything else you desire in the next package..?

2012-08-18 @ 10:11:58
Postat av: Linnéa

OMG! I figured you can't eat all of that chocolate yourself....so I can always help you out :P

Mmmm.. Marabou<3

2012-08-18 @ 21:08:42
URL: http://myyearinusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0