Kontakt med mig

Eftersom jag är ganska långt borta från Sverige, är det ju tyvärr lite svårare att få kontakt med mig och veta vad jag gör här. Därför tänkte jag göra en lista på alla sätt ni kan kontakta och följa mig under mitt år i USA :)
'
Ni kan:
  • Kommentera, läsa och kolla på bilder här på Bloggen. (http://amandajac.blogg.se/)
  • Kolla in på min Facebook, där jag uppdaterar då och då. (Amanda Jacobsson)
  • Skicka ett Maila mig. ([email protected])
  • Lägga till mig på Skype. (amanda-jac)
  • Följa mig på Instagram, en bilddelnings app. (amandajac)
  • Ringa eller smsa mig på Viber, en app där man ringer och smsar gratis. (+46768440712)
  • Skicka ett Brev eller vykort (eller godis (;) till min amerikanska adress. (vill ni ha den får ni kontakta mig på någon av de ovansående punkterna)
'
Än så länge har jag inget amerikanskt nummer, endast familjens hemnummer, men det använder jag bara om jag behöver nå Scott eller Kelly när de inte är hemma. Jag har kvar mitt svenska nummer men det är superdyrt att använda det. Men Viber som står i en av punkterna funkar precis lika dant och funkar för både iPhone och Android! Numret som står där är också mitt vanliga svenska nummer.
'
'

Kommentarer
Postat av: Annika J

Tänk att få små brev med godis i!

2012-08-03 @ 00:07:31
Postat av: AmandaJac

Det vore något det!

2012-08-03 @ 05:27:36
Postat av: Pappa T

Nu är vi på Grönan och hoppas vinna lite godis som vi kan skicka till dig :-D

2012-08-03 @ 15:28:28
Postat av: Amandajac

Haha, sound good! ;D

2012-08-03 @ 17:57:21
Postat av: stellan j

Vi följer din blogg med stort intresse. Saknar uppgift på vad Kelly o Scott har för jobb.



Hälsn farfar o Eva

2012-08-15 @ 22:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0