Mycket aktiviteter och lite tid

Sorry att det inte blev något inlägg igår men det är lite fullt upp just nu, saker har dykt upp. Så detta är ett snabbinlägg som jag kommer utveckla senare när det finns tid, kanske med en video. :)

Igår var jag på ungdomsaktivitet i kyrkan som en kille i skolan bjöd in mig och Klara till. Det var lite musik, lite bibel, lite kristet prat och lite volleyboll. Kul!
Vi fick skjuts hem av en tjej från skolan som övningskörde med sin mamma. Hon får troligtvis sitt körkort på måndag, och sa att då kan vi åka och göra saker. Jättetrevlig tjej!

Idag fick jag 90 poäng på ett world history test!
Efter skolan åkte jag och Klara med skolans volleybollag till en match och tittade. De vann! Super härliga och glada tjejer i laget, bjöd in oss till att passa och peppa lite! :D
 
Imorgon har jag try-out för volleyboll teamet! Scott fixade så vi fick kontakt med coachen igår. Han var väldigt mån om att hjälpa till så vi faktiskt fick kontakt så vi kunde börja spela. Thank you Scott!

Nu ska jag plugga in Biology 2 termer för morgondagens quiz. För mig blir det som engelskaglosor och termer... Inte kul men måste göras...

Hej då

Kommentarer
Postat av: Pappa T

You're the best!
Good luck with try out 4 volleyball and biology!

2012-08-24 @ 23:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0