PEP SQUAD Cheerleading

På första rasten idag fick alla gå ungefär 10 min tidigare från classen de hade före, alltså 2a perioden. Då gick alla till skolan "gym" och satte sig på läktaren. I salen stod cheerleaders och dansade, och orkestern spelade för fullt. Sedan kom the football team in. Alla skrek, stod upp och klappade händer. Jag tror de ha såhär varje dag då det är en match senare på kvällen. Pepp inför the game liksom. Jätterolig grej!
'
'
Hade biologi test idag, som jag hade tänkt plugga till igår, men inte gjorde. Fick 65 poäng vilket är precis godkänt, så det är absolut "godkänt". ;P
'
Sen vi kom hem har vi bara slappat...
'
Ni vet killen jag snackade om innan som vi lärde känna på World Historyn och käkade lunch med. Har lärt känna honom ganska bra nu och fick låna hans iPod som jag kan filma med så ska försöka på upp lite videos! :)
Hoppas det uppskattas!
'
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Pappa T

Wonderful

I love to read about your life in "high school musical" ;-)

2012-08-18 @ 10:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0