Är man sugen på glass, så är man

Igårkväll när jag satt och bloggade och trodde jag var den enda som var vaken, åkte plötsligt Scott iväg med sin bil. Jag tänkte att hans jobb säkert hade ringt och bett honom komma dit. Men icke... Idag berättade han att han helt plötsligt hade fått ett sånt där super sug efter något. I det här fallet var det en glass från ett ställe i Columbus. Så vad gör man inte för att tillfredställa sig själv om inte ta bilen klockan 00:20 och köra 20 minuter till Columbus, köpa sin glass och åka tillbaka hem igen. (De har öppet 24/7 där.) Anyway, that's what he did. Jag och Klara trodde honom inte när han berättade det. ;) Ruligt.
'
Idag fick jag 99/100 poängAlgebra 2 provet som vi gjorde i fredags. Det är ett A och jag tror jag var bäst i klassen! :D Bara en annan fick A.
Läraren började en tävling idag också. Man samlar klistermärken under en denna 9veckorsperiod och den som har flest i slutet vinner något pris. De som fick A idag fick tillexempel en stjärna. Sedan tror jag man får om man är duktig med läxor och så.
'
skolbussen har de små barnan som åker fått placeringslappar, så de vet var de ska sitta och det slipper ta sån tid när de ska gå på för att de aldrig sätter sig ner. Idag hade också jag och Klara fått varsin lapp:
'
Busschauffören är supertrevlig! Glad och säger alltid trevliga saker när vi går av och på bussen. Jag tror det är han som har gjort placeringarna i bussen också. Till oss gjorde han för att vara snäll. Vi har suttit på ungefär samma ställe tillsammans varje dag. Så nu har vi vår egen plats, som ingen får ta! ;)

Kommentarer
Postat av: Pappa T

Kul glass story!

Härlig skolbusschsffis!

Ha en fortsatt bra skoltid!

Kram Pa

2012-08-21 @ 10:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0