Utomhus- eller inomhus-hund?

My värdfamiljs vovve Gypsey fick sova ute i natt och igår natt. Igår natt sov hon i sin hage med hundkoja i men smet under natten genom att göra ett hål i övre sidan av stängslet på något konstigt sätt och klättra ut. Tung muskelknutte där. I natt fick hon vara lös ute undernatten men det visste inte Klara och jag så när vi stod och vänta på skolbussen (som för övrigt stannar precis vid huset) så kom hon fram till oss så det vart lite kalabalik när bussen kom, alla ungar stirrade ut genom fönster men jag lyckades få in henne en bit på tomten. I natt får hon i alla fall sova inne i tvättstugan, för Kelly är rädd att någon ska ta henne. Hon är en dyr byracka ;) De vill att hon ska få valpar som dom kan sälja. Kanske när jag fortfarande är här! :D

 

Someone wants to come into my room

 

I skolan har jag och Klara börjat snacka med en kille på World Historyn och idag åt vi lunch med honom och han kompisar. Jättetrevlig dude var han! :)

 

Nu har vi pluggat lite Biology tillsammans, jag och Klara, och blev precis klara med sista frågan. Före det gjorde jag lite Algebra 2 och på teven stod High School Musical på, vilket jag tycket var passenade medan jag gjorde High School home work. ;) I alla fall matten i Algebra 2 är såå lätt hittills! Talen nu är in princip "a=2b-5, lös ut 5" så jag är superduper nöjd att jag bytte till Algebra 2, trots att det skulle vara en svårare klass en Geometry.

 

Now it’s time to sleep,

Sweet dreams


Kommentarer
Postat av: Annika J

Hunden verkar vilja vara inne känns det som! Hur går det med promenaderna?

2012-08-14 @ 09:06:19
Postat av: Pappa T

Puppies!

Wonderful!

Keep up the good work and enjoy High School!

2012-08-14 @ 19:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0