Biscuit and Wedding Shower

Alarmet ringde klockan 11 idag. Då hade jag sovit med ögonbindel hela natten, vilket faktiskt gick bra! Jag vakande ju i alla fall inte när solen strålade in runt 6. I köket låg en biscuit med kött i, såg ut som en hamburgare med annorlunda bröd, och under låg en lapp där det stod något i stil med: Här får ni något annat än bara flingor till frukost. Yall enjoy. fast på engelska då såklart. Biscuits är väldigt vanligt här! Jag är vet inte riktigt vad det är, förrutom att det är ett slags bröd och hade aldig hör talas om det innan jag kom hit... Vet ni andra Svennar vad det är eller är det bara jag som är efterbliven?
Efter att ha slukat biscuiten hoppade jag in i duschen och gjorde mig redo för att gästerna skulle komma. Idag var det nämligen dags för Kellys wedding shower, där hon bjuder alla sina värninnor på kallas och Scott fick åka hemmifrån för det är girls only (förutom Ayden som fick tillåtelse att vara med). Det var tjejer i alla åldrar. Barn, tonåringar, medels... Alla kom runt 2 och gick sedan vid ungefär 4, så det var inte särskillt långvarigt. Fina presenter och fancy gotte-bord.
När alla hade gått vart det lite plugg och förberedelser för en ny skolvecka. Scott satte upp en mörkläggningsgardin till mitt sängfönster så imorn när jag vaknar komme det vara mörkt. :) Snällt av honom!
Till middag gjorde jag en sallad till mig och Klara. Scott ville inte ha och Kelly hade redan gått och lagt sig. Sallad, tomat, minimorötter, färdigriven ost och kalkon. Dressingen blev vitvinsvinäger, olivolja, salt, peppar och citorn-salt-peppar. Väldigt gött! ;)
Nu har jag gjort mig i orgning för sängen och packat väskan för imorgon. Väl förberedd för andra skolveckan i Amerika!
God natt

Kommentarer
Postat av: Pappa T

Have a great week!

Love Dad

2012-08-13 @ 19:19:18
Postat av: totte E

här är något om biscuit:

http://www.youtube.com/watch?v=Mmdc9RIhmOI&list=UUVJK2AT3ea5RTXNRjX_kz8A&index=7&feature=plcp

haha........ ;D

2012-08-14 @ 04:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0