4e sista dagen av 2012

Idag var jag ensam hemma hela dagen för att alla jobbade, även Alexa. Det blev till att städa lite, spela gitarr, powerwalka på löpbandet och duscha. Vid 5:30 kom Alexa och Mary hem.

På kvällen kom Justin och hämtade mig och så åkte han, jag, Ali, Jeremy och Ivan till Columbus och åt middag på Applebee's. Efterrätt blev det på TuttiFrutti och sedan åkte vi till Walmart. Efter det mötte vi upp Haylee och Patricia vid Sonic, åkte för att dra upp någon som fastnat i lera med sin bil och sedan tillbaka till Applebee's för att hämta Ivans bil och åka tillbaka till Caledonia, där vi satt i parken tills det var dags för alla att dra sig hem, lite innan 11.
 
Jag smsade min värdpappa vid 8 och frågade om det var ok om jag var hemma 11. Svar 15 minuter senade sa att jag måste vara hemma 9. Jag blev ganska upprörd och besviken, för det betydde att vi behövede åka tillbaka till Caledonia inom 10 minuter. Jag svarade och sa men det är ju fredag (på helger brukar jag vanligtvis få vara ute till 11 här). Då svarade han att jag kunde vara ute till 11:30. Jag var sååå glad! :D
 
 
Do y'all know y'alls' New Year's Resolutions yet?
It's only 3 days left!

Kommentarer
Postat av: Pappa T

Det blev ju en kanonlösning för dig 😃

2012-12-30 @ 09:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0