De senaste 2 veckorna

Den första december var det en julparad här i Caledonia. När jag kom dit för att titta på den träffade jag Justin som skulle vara med i en paradvagn och fixa med ljud och ljus. Jag fick lov att joina dem. Deras paradvagn var för Caledonias volleybollag, det var en kärra med ett julupplyst volleyboll nät i mitten. Justins kompis Tanner körde flakbilen som drog kärran och jag, Justin och två andra killar satt på flaket. :)
 
 
 
Efter parade åkte vi och fixade en bonfire nere vid floden.
 
 
 
 
 
Dagen efter blev det julpynt i pyjamas!
 
 
 
 
 
Den 3e december var det meningen att jag skulle vara med i Columbus julparad med Justins syster Makala, men istället valde jag att åka med Justin och studera när han och Tanner byggde en go-cart.
 
 
 
 
Den 6e var det julkonsert i kefeterian.
 
Här stod jag i lunchkön, därför det blev ryggar i bilden
 
 
 
 
Förra helgen åkte vi till en ljuspark
 
 
 
 
 
Jag avslutar med en suddig klassrums bild som Brett tog med min telefon:
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika J

Mysigt med lite julstämning! Fin amerikansk julgran:)

2012-12-14 @ 00:19:05
Postat av: Pappa T

Great to see you're back on track!
Did you show them Lucia today..?

2012-12-14 @ 00:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0