Busy Saturday, Clam Sunday

I lördags kom Klara hit klockan 12 och 12:30 kom Haylee och Brett och hämtade oss för att vi skulle till Mitoros och göra samma sak som vi gjorde för Klara i torsdag men för Patricia. Det var kul (men självklart var mitt överraskningsparty mer awesome)!
 
Gräddig Patricia
 
Blair and Katelyn 
 
Presentöppning
 
 
På kvällen kom släktingar hit och så hade vi en liten julafton med dem. Alla hade varsin 5-dollars julklapp som vi sedan gjorde en lek med.
 
 
Efter det åkte jag till en kompis som hade ett bonfireparty, men kunde bara stanna en timme för jag var tvungen att vara hemma 11.
 
 
 
Söndag gick vi till kyrkan på morgonen sedan var vi hemma och gjorde ingenting hela dagen. 7 ringde Justin och frågade om jag vill åka med honom, Tanner och Ali to town men Steve sa att jag var tvungen att vara hemma 9 och Justin hade inte tid att ta mig hem så tidigt så det blev inget.

Kommentarer
Postat av: Pappa T

Klart att ditt party var bättre...
Kul med fest så ofta 😃

2012-12-28 @ 14:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0