Ni fattar inte hur mycket pengar jag sparar...

Jag har gått upp 6 kg i vikt sen jag kom hit. Det har inneburit att när jag ser en snygg tröja i en affär, så ser den aldrig så bra ut som jag har föreställt mig, när jag går in i provrummet för att prova. Lika sorgligt varje gång jag måste låta den snygga tröjan hänga kvar i affären, men speciellt i provrummen där besvikelsen kommer tillbaka varje gång. Dock... Tänk vad mycket mer pengar jag skulle spendera om alla tröjor såg bra ut på mig!
 
Jag sparar pengar på att äta mycket...
Tankeställare där!

Kommentarer
Postat av: Pappa T

Kul vinkling...
(Hoppa över ris o bröd en månad)

2012-12-30 @ 09:46:48
Postat av: Annika J

Eller efterrätter på Tuttifrutti😜

2012-12-30 @ 10:09:52
Postat av: Linnéa

Så kan man ju också se det. Jag har behövt köpa två par nya jeans för jag har växt ur dem. Jag har gått upp typ 10. men har inte vägt mig på en månad. Och det har varit jul?! Haha iaf börjat träna gym så vi får se hur länge det håller^^

Svar: Än så länge har jag bara fått byta hål i skärpet. Mitt nyårslöfte är att gå ner lika mycket som jag gått upp helst innan sommaren är över...
Amanda Jacobsson

2013-01-06 @ 03:37:14
URL: http://myyearinusa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0