Fastan

Jag klarade mig igenom en 7dagars fasta! Första natten mådde jag dåligt och spydde, trodde jag skulle vara tvungen att ge upp direkt så var jättebesviken, men dagen efter mådde jag fin fint igen och hade inget mer problem under hela fastan.
'
Man tänker på god mat hela tiden! Man planerar liksom alla goda maträtter man ska laga när man är klar (att sedan göra det när man börjar äta igen är en annan sak).
'
Inte att rekomendera för matälskare, men en kul grej att ha testat och en utmaning.
'
Jag följde inte fasteprogrammet helt, buljongen klarade jag inte av och drack ofta lite mer juice än vad man skulle, men jag åt aldig något och drack bara saker som man fick dricka! Tröttnade också grymt mycket på örte, så när jag fick dricka svart te med lite mjölk i igen var det gudomligt!
'
Upptrappningen gick självklart lite för fort också... Men jag skötte den helt okej bra, tycker jag i alla fall.
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0