Hejsan bloggen!!!

Sorry att jag inte har skrivit men det har varit en del att göra!
'
Nu är det i alla fall så att jag är i New York! Landade här för några timmar sedan och har träffat de jag ska vara här med i 3 dagar innan jag åker vidare till värdfamiljen! Det är 3 danskar, 7 norskar och jag och en annan svenska tjej.
Resan blev oslagbar! Jag och den andra svensken fick sitta i 1a klass!!! Med sängstolar och god mat!! Jätte trevligt! (Tack pappa)
Imorn och i övermorgon blir det sitseeing och shopping! :)

Kommentarer
Postat av: Annika J

Vad härligt att du kommit fram o att det blev så bra på flyget:) vi saknar dig jättemycket! Kul grej: Kelly Jo trodde att du fyller år 2/8 men jag har förklarat att det är 8/2:) kram på dig!

2012-07-29 @ 00:17:00
Postat av: Linnéa

1a klass?!?!?!?!? OMG HUR? JAG SKA KRÄVA DET AV EF! Man kan ju alltid försöka fast man inte har en pappa som är pilot... :P

Härligt att du är framme! Ofta bara ni är så få? är det flera läger? Lycka till med allt, imorgon får du väl träffa din värdfamilj? Själv har jag 2 dagar kvar, och herre jösses vad jag har att göra!<3 kram

2012-07-29 @ 22:18:21
URL: http://myyearinusa.blogg.se/
Postat av: amandajac

Oki, tack för att du förklarade mamma! ;)

Pappa mailade en av värdinnorna och när jag och den andra svensken precis hade satt oss kom hon och ba " Amanda, ta din väska och kom, ta med din kompis om du vill." Och vips så var vi i 1a klass! ^^

Det är två grupper/vecka och vi är den minsta annars kan det vara upp mot 50 studenter!

Jag träffar familjen imorgon, måndag. Lycka till med allt! Kram!!

2012-07-30 @ 02:28:55
Postat av: Pappa T

Kul att allt funkar bra och att mina kollegor på SAS tog hand om dig väl. Hoppas kunna följa dig på din BLOGG.

Lycka till med allt

Pa

2012-07-30 @ 10:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0