New York

Sightseeing - Shopping - nya vänner
'
Idag och igår har sett ungefär lika dana ut. Vi har ställt klockan på 6:30, vaknat 6 pga jetlag, gått ner och ätit hotellfrukost och sedan åkt in till New York. Där det har det börjat med 4 timmar sightseeing och sedan 5 timmar shopping. Vi kom tillbaka till hotellet 8 och då samlades vi för att disskutera frågor och gå igenom flygbiljtetter till våra finall destinations.
'
Imorgon ska jag gå upp 2:30 för att åka till flygplatsen och sedan landar jag 10:16 i Columbus MS, där Kelly Jo (värdmamma) och Ashley (värdsyster) hämtar mig. 
Jag pratade presis med Kelly Jo för första gången!!! Hon verkar väldigt trevlig! :D
'
Detta är gruppen jag är här i New York med :)
'

Times Square
'

Lite shopping
'

Kommentarer
Postat av: Annika J

Superduper! Det blir en tidig morgon! Ha en bra resa o hoppas din fösta tid i Caledonia blir toppen! Många kramar M

2012-07-30 @ 06:50:52
Postat av: mikaela

galet amanda!! hoppas du får detbäst hos familjen!! <3

2012-07-30 @ 08:19:40
Postat av: Pappa T

Kan nog inte ordna 1:klass på den resan men hoppas den blir bra ändå!

Hälsa Kelly Jo, Scott och alla från oss.

2012-07-30 @ 10:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0