Tillbaka i Stockholm

Nu är jag hemma i Täby igen, efter en jättemysig midsommarhelg med Totte och hans familj. Hans släkt äger en hel udde på västkusten, i närheten av Hamburgsund. Vi sov i en liten bod på en brygga nere vid vattnet, så man somnade och vaknade till vågornas kluck mot klippan.
Det vart lite båtturer, bilutflykter och goda middagar. Sedan kunde ju jag och Totte inte undvika lite mobilkrig, så vi tog varandras mobiler och ändrade skärmkoden på dem. Smart som han är så glömde han bort vilken kod han skrev in på min telefon. Gick telefonlös i 2 dagar, men nyss kom jag på den dumma koden och allt är frid och fröjd. :)
'
Utsikt från toppen av udden
'
Tog kort med min iPhone 3G genom en kikare,
resultatet blev helt ok med tanke på förutsättningarna
'

Efter många felaktiga inskrivningar koder...
(Att jag tog precis när det var kinesiska var ju bara lite komiskt)
'

Och ändå ser han så oskyldig ut <3
'
'
Hopps ni också haft en bra midsommar!
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0