Bildeeer

Jag har slingat håret och fick det sedan plattat
Suzanne jobbar i en hårsalong i Caledonia och sa att hon vill fixa mitt hår och att hon kunde slinga det för ett bra pris, blev väldigt nöjd! Första gången jag slingar håret.
 
Känner ni igen er Amanda? Fick kommentarer om att jag såg Americansk ut i plattat hår ;)
 
 
Thanksgiving
Detta är mitt Thanksgiving meal! (:  (+ efterrätt så klart ^^)
 
De vi var hos bodde right by the river :3
 
Och ja, det har blivit höst! ;)
 
 
Shopping
Victoria Secret!
 
Påsarna som blev
 
 
Steens
Middag alla Amanda, man tager vad man haver...
 
Julgranen är uppe och klädd (inte för att jag fick hjälpa till)
 
Så här såg det ut i morse när jag gick ut för att vänta på skolbussen.
En frostig soluppgång, vintern närmar sig!
 

Kommentarer
Postat av: Pappa T

Det har snöat i flera dagar nu i Stockholm
Lilla granen står i badrummet där nere, klädd och fixad av Viola.
Pöss Pa

2012-11-30 @ 14:21:26
Postat av: Pappa T

Du ser ju fantastisk ut i din nya stil!!!

2012-11-30 @ 14:22:00
Postat av: Linnéa

Så himla snygg i håret!!! <3

2012-11-30 @ 23:31:02
URL: http://myyearinusa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0