Jag ska Byta Familj...

Jag vet att det verkar som att jag har det toppen här för all er som jag inte pratat med personligen. Jag önskar verkligen att det var toppen! Men nu är det inte så. Jag ska byta familj och i fredags kom min kontaktperson Kim hit för att prata med först mina värdföräldrar och sedan mig och Klara också. Vi kom fram till att när vi hittar en ny familj flyttar vi och gillar vi det inte kan vi komma tillbaka. 
Problemet här är att mina värdföräldrar bråkar väldigt mycket med varandra och pratar inte så mycket med oss. De jobbar och sover mycket så det finns inte så mycket tid över. De har också ekonomiska problem för att de spenderade alla sina pengar på sitt bröllop och smekmånad. Därför är det väldigt ont om mat i huset och det är därför de ska flytta. De ska flytta till ett mindre hus, vilket innebär att jag och Klara måste dela rum och vi allihopa måste dela badrum. 
Många saker tillsammans har gjort det för mycket för mig och Klara att stå ut att leva med. Så nu har en jakt på ny/nya värdfamilj/er börjat. När jag hittar en ny värdfamilj, flyttar jag!
 
I och med flytten kommer internetet kapas imorgon och vi har ingen aning om när det kommer komma tillbaka. Så nu försinner jag X antal dagar... 
 
 
Älskar allt stöd jag får från er i Sverige! 
SAKNAR ER!!! ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Pappa T

Håller tummarna för att allt kommer ordna sig till det bästa

2012-11-15 @ 01:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0