Så här ligger det till

Vi flyttade från huset i Caledonia till lägenheten i Steens (typ 15 min körning från Caledonia) för två söndagar sedan, fast det var bara mina saker som flyttade dit, jag flyttade in med min möjligtvis nya familj, Alexa, Suzanne och Steve. Där stannade jag söndag till onsdag, onsdag natten sov jag i Steens men sedan kom Alexa och hämtade upp mig igen på torsdagen för att jag skulle få förlja med dem till några av deras släktingar i Aberdeen och få uppleva en RIKTIG Thanksgiving. Mina "riktiga" värdföräldrar hade nämligen inga planer på att jag skulle få uppleva en riktigt Thanksgiving under mitt år här. Efter det var det shopping som jag skrev om i inlägget innan. Jag sov 3 av 38 timmar och shoppade 17 av dem, spenderade dock bara $190! :o 
Sov till klockan 1 lördagen efter det äventyret. På eftermiddagen åkte jag tillbaka till Steens och på kvällen kom Justin och hämtade mig och så "ridade vi around" lite i hans bil, hängde lite på "da carwash" med lite folk och pratade. 
 
Nu har jag bott här i Steens sen lördags. 
 
Igår gick jag med Klara till basketmatchen som var. Fick skjuts av hennes nya värdfamilj dit och hem. Mamman är super trevlig och skön. Hon vet hur vi haft det så när hon kom för att hämta oss och åka hem hade hon med sig toast och skinka till mig för att vi inte haft så mycket mat... Jag har ätit microade chicken nuggets 3 dagar i rad nu. Har dock köpt minimorötter, två yoghurtar, flingor och philadelphiaost, så jag överlever ett tag till.
 
 
Ska försöka bli bättre att blogga! Har bara inte samma sug att dela med mig av min varda här längre, som jag hade i början, då jag skrev som en dåre. Det händer liksom inte så mycket, och det är inte kul för er att bara höra dåliga nyheter hela tiden... 
 
 
Saknar Sverige och alla ni som bor där! Skulle vara skönt att få ta semester i en vecka och åka hem till mitt kära Svealand och bara leva ett normalt liv...
 
 
LOVE TO Y'ALL!!! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Pappa T

We miss U 2
Now winter has arrived in Stockholm. Lots if snow and pretty cold. December starts and 1a advent is here on Sunday. I will work and miss lighting the first candle and miss Linnèa in Täby C when the Lucia candidates is shown.
Pöss from Pa

2012-11-30 @ 14:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0