SHOPPING

Jag vet att jag inte uppdaterat bra men jag måste berätta detta!!
Hahaha ni kommer inte tro mig!!! Nu är det så kallat Black Friday här! Vissa affärer öppnade 8 på kvällen idag (torsdag) vissa öppnar 12 och vissa öppnar 5 imorgon bitti. Vi var just på Walmart som öppnade 8 och det var bilar på heeela den stora parkeringen!!! När vi kom in var det ett enda stort kaos!! Det var folk överallt! Ett enda stort led, hade du en kundvagn stod du inprincip still!
Nu sitter vi utanför Cohl's och klockan är 10:30 och det öppnar 12!! Vid vissa affärer har folk köat i 2 dagar men vi kom hit 9:50 och det är Max 20 pers framför oss men redan typ 100 bakom oss!
Planen var att jag, Alexa och Suzanne skulle åka imorgon kl 9 till Tupelo, men nu åker vi med Alexas kusin inatt istället, och shoppar hela natten, sedan kommer suzanne (alexas mamma) och så ska vi shoppa hela dagen!
Jag gick upp 10 imorse (torsdag) och kommer inte komma isäng förns fredag eftermiddag/kväll!
Jag glömde säga att Black Friday = storrea!!

Americanska ARE crazy!!! :D


Kommentarer
Postat av: Pappa T

That was new to me - Black Friday!
Hope you had a great time.

2012-11-30 @ 14:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0