Time

Sedan ni där hemma i Sverige ändrade klockan till vintertid så är det bara 6 timmars tidsskillnad mellan oss, istället för 7! :D Nu är jag alltså 6 timmar efter er svenskar.


Sedan kan jag också meddela att 1/3 av min tid här i USA är över. Nu åter står bara ungefär 200 dagar. 
Jag är inte redo att åka hem! Ska leva de 2/3 som är kvar här i USA fullt ut!!! 


Idag fick vi skjuts av Justin till skolan och Brett hem. :) Även om det är ganska charmigt att sitta på den amerikanska skolbussen, som ser ut precis som på alla filmer och som stannar precis vid brevlådan, så blir man trött på det efter ett tag. Mycket skönare att åka bil! ;)

På bildlektionen hade vi knyt kallas och jag tog med mig Ahlgrens bilar! Folk antingen älskar eller hatar det. Haha!
De bilarna kom förresten på posten för några dagar sedan från min kära farfar! Tack för paketet farfar & Eva! :D

I kväll ska jag troligtvis på en födelsedags fest. :) 

Just nu är klockan 5 på kvällen och jag står jag ute i solen på framsidan i t-shirt, jeans och flipp-flopp för att värma mig för att det är så kallt inne. Slå det ni! ;)


Pöss & Kråm!


Kommentarer
Postat av: Pappa T

Have a great TIME

2012-11-06 @ 00:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0