Uppdatering

Jag har troligtvis fått en familj! Jag ska flytta dit idag i 3 dagar för att pappan är inte säker på att han vill ha en utbytesstudent men jag ska se till att han ändrar sig! Jag åket tillbaka till Kelly och Scott över Thanksgiving och vill den nya familjen "ha mig" flyttar jag in med dem efter Thanksgiving.

Det är en 17årig dotter, en mamma och en pappa. Jag träffade dottern, Alexa, i torsdags efter skolan och var med henne resten av dagen. Vi åkte till Columbus för att äta glass och träffa Klaras möjligtvis blivande familj, men hennes organisation vill inte att hon ska byta skola så nu vet vi att hon inte kommer bo med dem. På kvällen åkte vi till en skönhetstävling i en skola i Columbus. Vi kommer ha en sån i Caledonia high school också. :)


Jag har också glömt att nämna att Thanksgiving innebär en veckas lov från skolan! Så den här veckan har jag ingen skola!!!


I fredags och lördags har jag och Klara varit med Justin på kvällen.

I fredags åkte vi med honom och hans föräldrar till Columbus för att äta middag på Chili's, sedan åkte vi till Caledonia för att "se vad som pågick" där. Fredagskvällar är nämligen "hänga-vid-biltvätten kväll". Men denna fredag var vi i parken istället. ;)
Det var vi, Haylee, Brett och ett gäng killar vi känner.
Byns sheriff kom för att se vad vi höll på med, så någon skrek "Spring in i skogen!" Och det gjorde vi. Men efter ett tag gick vi fram igen. Och de pratade med honom. Jag fattade inte riktigt men det var ganska kul. :P Vi stannade där tills lite innan 12.

I lördags åkte vi med Justin till ett redneck party med hans familjs båtklubb. Det var mest äldre personer men det var ganska kul ändå. Det var redneck klädtema, redneck mat, en redneck pjäs (alla skrattade jättemycket, jag och Klara förstod typ ingenting av deras söderdialekt) och redneck tävlingar.


Denna vecka har jag Thanksgiving lov!!!

Hare gott igelkott! (:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Yay!! :D Pappan kommer aldrig kunna säga nej till dig! ;) Lycka till med nya familjen och fyyyyy vad skönt med lov!!!

2012-11-18 @ 23:16:04
Postat av: Julia Sabel

jahaja jag glömde skriva namn förut men det där var i alla fall jag ^^

2012-11-18 @ 23:16:49
Postat av: Pappa T

I'm sure you'll charm your way with your new "Daddy"
Have a great break from school and good luck!

DADDY

2012-11-20 @ 12:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0