Lång helg och kort vecka

Vi gjorde ungefär ingenting förre helgen, trots att det var långhelg. Både måndag och tisdag var ledigt (*fall break* eller *after-9weeks-test break*). Det enda som hände var att Scott fyllde år i måndags. Så Kelly gjorde två Red Velvet tårtor och två peanutbutter pies (jordnötssmörspajer, men det lät bättre på engelska) och vi hjälpte till. Sedan på kvällen kom hans familj och vi överraskade honom när han kom hem från jobbet. Så det blev släkt middag. 
Red Velvet smet
Jordnötssmörs smet
Red Velvet cake
Ballong på brevlådan
 
På onsdagen följde vi med Annie till kyrkan igen och åt veckans sallad som vanligt eftersom vi annars inte äter sallad. Varje vecka får man välja mellan huvudrätten som erbjuds eller sallad och Klara och jag har tagit sallad alla gånger hittills och jag njuter verkligen av den! :)
Efter middagen gick jag till InTouch igen och målade klart min "målning". Nöjd konstnär:
Jag kallar den "Love Life" ;)
 
Så det tycker jag att ni ska göra,
Älska livet! :D ♥

Kommentarer
Postat av: Pappa T

Hope you love life A
Miss U here in Sweden

2012-10-13 @ 04:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0