Homecoming

Hej, jag heter Amanda och jag har glömt bort att jag har en blogg att skruva på, som en dagbok för minnen... Nej då, jag har inte glömt, jag har bara inte känt för att skriva. :/

Sammanfattar lite snabbt vad som händer:

Denna vecka är homecoming week. Är inte helt hundra på vad det är till för men imorgon är det i alla fall the homecoming game och det längste och förhoppningsvis bästa pep rallyt under rasten! :)
Varje dag denna veckan har det varit ett speciellt kläd tema, måndag vad superhjälte dag, tisdag skulle 9an ha rött, 10an (jag) ha grönt, 11an ha rosa och 12an blått. Onsdag var nerdday, alla hade instoppad skjorta, hängslen och glasögon. Idag, torsdag var 80s day och imorgon, fredag är det spiritual day då man har på sig en Caledonia shirt. Förra veckan beställde och betalade man för homecoming t-shirts om man ville ha dom och idag fick man dom. Så det är vad jag ska ha på mig under spiritual day.

Jag har bränt ett sår i min läpp med en salami från en pizza, men det läker fint.

Idag fick vi skjuts till skolan av en kille från min creative writing class. Han plockade upp oss innan bussen kom för att han vill slippa trafik. Så nu har jag upplevt lite av livet på parkeringen före skolan ;)

Jag och Klara flummar väldigt mycket på kvällarna... Förra inlägget är ett exempel på det. Kuligt har vi :)

Och nu ska jag berätta för er vad jag gör istället för att blogga när jag inte har något att göra... ÄTER!!! Because that what we do here in America! Not good! Jag kommer rulla hem.

Juste, igår åkte vi med Annie (the other german exchange student) hem, för att gå med henne och hennes familj till kyrkan. Väldigt trevlig familj och väldigt stor kyrka! Kanske 100-200 ungdomar där. Scott picked us up after and we ate KFC for the first time!

I think that's kind of what I have to say at the moment...
I'm sorry I haven't written!

Now I've gotta sleep!
Nighty!


Kommentarer
Postat av: Pappa T

Homecoming rocks!
Have a ball!

2012-09-28 @ 16:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0