Paket

Jag har fått två till paket sedan det från mamma/familjen! :D 
 
Det ena var väntat efter att min kära lillasyster Linnéa oroligt frågat om jag fått något paket, mer än en vecka efter att hon skickat det. Det kom i alla fall tillslut fram tisdagen den 28e augusti och jag tror hon skickade det onsdagen den 15e augusti. Om det stämmer så tog det alltså nästan två veckor för paketet att komma fram, så det måste nästan ha varit något fel på vägen? I paketet fanns ett brev och två skivor som jag gjorde med klassen i 8an. Hon tyckte att det passade eftersom Scott är musikintresserad. Det var också ett mystiskt vykort, som det inte stod något på, med som Linnéa säger att hon inte stoppade i...

Paketet

Brevet och skivorna

Det mystiska vykortet
 
Nästa paket kom den 30e augusti och var från min faster Eva. I fanns ett skrivet vykort, en rolig bild på Evas man Hans, läpplans, tuggummi och en godispåse! :D

Paketet
Älgvykort, Extra jordgubbstuggummi, Hans i Burgerking krona och läppglans

GODIS
 
Tack så jättemycket Linnéa, Spindel-Eva och Hans för superfina paket! Mycket uppskattat och väldigt kul att hitta paket till mig i brevlådan här i USA! Kramar till er!
 
 
Jag vill också tacka för alla fina kommentarer och säga att jag tycker det är jättekul att många läser min blogg och verkar tycka att det är ganska kul och intressant att följa mitt lite här. :) Det betyder mycket!
 
Svar på kommentar:
 
Viola: Jag saknar dig också! Hoppas din fot stukning blir bättre! :) ♥
 
Mormor: Jag märkte inte av någonting av orkanen Isaac. Vädret kanske inte var på topp men det var inget särskilt man tänkte på, det regnade och blåste lite. Jag trivs bra i Amerika! Det är väldigt annorlunda men det är ju en del av upplevelsen. Bröllopet gick bra. Det blev inte riktigt som planerat men jag tror Scott och Kelly är nöjda ändå. Kramar till er!
 
Pappa: Tack för ditt stöttande och för alla fina kommentarer! Mamma med! :) ♥
 
 
Har också hört av många att det börjat bli kallt där hemma. Här kan man inte vara ute i 10 minuter utan att svettas... Men jag ska inte klaga, I enjoy the heat! Trots att mitt hår står åt alla möjliga håll och inte går att göra något åt. ;) Fast jag måste ha tjocktröja till skolan varje dag! Det är dödligt kallt i klassrummen annars. Alla Americanska lärare är tydligen väldigt varmblodiga av sig. Varje lärare sätter nämligen den temperaturen den vill ha i sitt eget klassrum.
Aja, så länge det är varmt ute får jag väl hålla mig ifrån att klaga och tänka på er stackare i Sverige som snart har minusgrader. 
 
Jag lider med er Sverige! ;)
 

Kommentarer
Postat av: Pappa T

Another great blogg!
Not so cold yet...
Today I'll play a golf tournament at Täby GK with Viola. Her foot is not 100%, so we are allowed a car. Weather ~+16 scattered clouds light breeze.
Enjoy the heat and keep up with the nice blogg.

2012-09-08 @ 09:49:42
Postat av: Linnnnéa

Det är visst kallt här!! Mellan typ 10-15° ibland mer! Va kul att få breeev!! Jag vill oxå ha breeev!! Brev är roligt!

2012-09-08 @ 11:12:57
Postat av: totte E

va fina saker du får ;)
jag är förvånad att du inte har vant dig vid kylan en :)
jag bara väntar på den första snön. jag lider i alla fal inte XD
(jag längtar efter det)

2012-09-14 @ 01:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0