Svar på kommentarer (+ info för dyslektiker(;)

Vad menas med att jag är en ”confederate”?

Jag förstod inte riktigt när Scott förklarade för mig. Översätter man det blir det ”förbundsmedlemmen” och tröjan säger ju CALEDONIA confederate, så jag tror det betyder att jag liksom är en Caledon eller Caledonian eller vad man ska säga! ;) Jag är liksom en av dem nu. Haha J

 

Känns det bra med din värdsyster?

Det känns jättebra! Hon är super snäll! Och eftersom Kelly och Scott jobbar mycket och ofta natt så de måste sova på dagen så kan det nog bli lite ensamt i längde så det känns väldigt bra! Hon stannar troligtvis bara till januari, en termin. Så blir det av någon konstig anledning problem är det inte så länge att stå ut. :P Men det kommer inte bli några problem!

 

Klara och jag i köpcentret i Tuscaloosa

Fotograf: Kelly

 

Sedan verkar många tycka att det var bra att skrev en lång text, så då ska jag inte oroa mig för det i fortsättningen.

Och för dom som inte gillar att läsa (som jag): Ni kan titta på de fetstilta orden! Det är meningen att dom ska ge en översikt på textens handling, det är liksom huvudorden som är feta. Sedan hoppas jag bilderna säger en hel del.

 

Sedan vill jag också säga att jag tycker det är jättekul att ni läser min blogg och kommenterar! Det är bara därför jag skriver, så fortsätt följa mig och kommentera! :)

Har ni några frågor så är det bara att skriva dem i en kommentar så ska jag försöka svara här på bloggen! (Det är dock inte säkert att jag svarar..) Men vill ni verkligen ha svar är det bara att maila eller skriva ett meddelande på facebook! :)

Här står alla sätt man kan kontakta mig på: http://amandajac.blogg.se/2012/august/kontakt-med-mig.html#comment

 

Älskar och saknar er alla!

Puss och kram

Er Amanda



Kommentarer
Postat av: Pappa T

Love you and miss you much already!

Thanx 4 the answers

2012-08-05 @ 16:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0